• Snížený počet žáků ve třídách
  • Pozitivní, partnerský přístup
  • Učení v souvislostech
  • Individuální přístup, diferenciační výukové metody
  • Konstruktivistické pojetí výuky, inovativní a aktivizační výukové metody
  • Formativní hodnocení, sumativní hodnocení slovní formou (bez známkování)
  • Sebehodnocení, vrstevnické hodnocení, vedení portfolií
  • Tripartity (třídní schůzky ve třech: žák, rodič, učitel)
  • Podnětné prostředí – pracovní, herní, relaxační zóny; centra aktivit; volně dostupné vhodné pomůcky
  • Absence domácích úkolů
  • Rodilí mluvčí pro výuku cizích jazyků
  • Spolupráce s místními mateřskými, základními a středními školami, ZUŠ

Pro naši školu je důležitá volba výukových metod, jež charakterizují základní zákonitosti výchovně vzdělávacího procesu. Inovativní výukové metody a zároveň snížený počet žáků ve třídě vedou k efektivní výuce. Naším cílem je výchova k samostatnosti každého dítěte – žákům umožníme maximum svobodných rozhodnutí, jejichž cílem je pěstování silné osobnosti orientované v kulturním a sociálním světě, která umí pracovat, je vyrovnaná, iniciativní, aktivní.

Učitel v naší škole je vzdělaný a iniciativní. Náš pedagog ví, že styl učení žáka je individuální a žáci se mezi sebou liší ve více aspektech. Učitel se neustále rozvíjí – musí znát a musí se ztotožnit s moderními výukovými metodami. Pedagog je osobností, která chce být průvodcem, nikoliv klasickým učitelem. Nepotlačuje spontánnost, přirozený rozvoj. Čeká a pozoruje.

Sfumato

Adresa

Zřizovatel